Nicole Roelands weet als geen ander hoe belangrijk het is om uw boodschap op de juiste manier over te brengen op de doelgroep. ‘Goede teksten zijn de basis voor duidelijke communicatie en doeltreffende marketing’, is haar overtuiging. Dat laat ze zien in haar werk. Ze maakt verbinding met de doelgroep door voor ieder bedrijf een creatieve en originele manier van communiceren te hanteren. Niet alleen in woord, maar ook in vorm. Zo kijkt Roelands samen met u wat bij uw doel past: is het een magazine, zakelijk boek, nieuwsbrief, storytelling of zijn het toch de SEO-teksten voor online? Jullie gaan samen op zoek naar de juiste manier om de klant te bereiken. Haar doel is telkens weer om de lezers het verhaal te laten beleven alsof het hun eigen verhaal is. Roelands helpt u mee één lijn te trekken in zowel de interne als externe communicatie van uw bedrijf en plukt de vruchten van haar journalistieke achtergrond: ze zet haar antennes uit in de organisatie en komt met originele ideeën en verrassende invalshoeken. Het doel is wel altijd hetzelfde: een betrouwbare langetermijnrelatie met de klant. Nicole Roelands en Tim van Boxtel zijn voor Breda in Business met bijna alle ondernemers die in deze editie terugkomen in gesprek gegaan. Zij zetten de boodschap van het bedrijf om in een pakkende tekst. Van Boxtel zet uw boodschap om in een pakkende tekst voor iedere doelgroep Tim van Boxtel is van mening dat ieder bedrijf het verdient om op maat bediend te worden. Want een standaard commerciële tekst vol borstgeklop is niets voor Van Boxtel Media. Door zijn jarenlange ervaring in de journalistiek weet hij als geen ander hoe belangrijk het is om het taalgebruik in een tekst op de inrichting van een doelgroep aan te passen. Of het nu een nieuwsbrief, website, boek, magazine of folder is: iedere tekst verdient zijn eigen vorm. Van Boxtel kijkt samen met u wat het best past bij uw boodschap. Als tekstschrijver is hij oplettend in uw organisatie. Wanneer hij iets ziet wat hem opvalt en bij kan dragen aan uw communicatie, laat hij dat merken. Van Boxtel heeft goede, originele ideeën en invalshoeken. Het blijft iedere keer weer een uitdaging om de gedachten van een ander op een juiste manier onder woorden te brengen. Dat doet Van Boxtel nauwgezet, maar ook snel waar nodig. Wil u diezelfde dag nog een persbericht de deur uit doen? Dan zorgt hij daarvoor, ook al is het na 18:00 uur of in het weekend. BREDA IN BUSINESS 129 Teksten van Nicole Roelands zijn origineel, professioneel, doeltreffend en verbinden het bedrijf met de klant
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=