Previous Page  42 / 160 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 42 / 160 Next Page
Page Background

Edith Naaijkens (41), eigenaresse van PUUR Huidinstituut, doet

het anders. Naast een breed aanbod van behandelingen voor

huidverbetering, -verjonging en –verzorging, zoekt zij de verbinding met

de business. “We moeten allemaal presteren. Met een fris en verzorgd

uiterlijk sta je in je kracht en straal je uit wie je bent. PUUR zet je bedrijf

en collega’s op zijn ‘mooist’ op de kaart.” Esther Goos van Scooperz

neemt plaats in de behandelstoel bij Edith en deelt haar ervaring.

In de huidige maatschappij moeten we allemaal presteren. We leven

met stress. Het is belangrijk tijd te maken voor jezelf en te investeren in

jezelf. “Mijn focus ligt op huidverbetering, maar ik ben ervan overtuigd

dat dit niet kan zonder wellness. Ontspanning van de geest geeft ruimte

voor huidverbetering”, vertelt Edith enthousiast. “Ik vergelijk ons

vak met topsport: ons speelveld is de huid van de klant. We moeten

presteren om de huid in topconditie te krijgen en te houden. En dat

doen we bij PUUR Huidinstituut vol overgave. Mijn topteam heeft

een hoog opleidingsniveau waardoor we optimaal kunnen acteren

met topmerken als Valmont, Decleor, Pascaud, T.LeClerc en OPI.

In samenwerking met een aantal gespecialiseerde professionals,

waaronder een huidtherapeute, cosmetisch artsen en een permanente

make-up expert, bieden we een totaalconcept”, vertelt de eigenaresse

trots.

Business in Beeld

Edith is een gepassioneerde schoonheidsspecialiste en actieve,

gedreven onderneemster die met haar marketingachtergrond continu

bezig is om verbindingen te leggen. “Welke business kan nog beauty

gebruiken? Hoe kan ik samenwerken op het gebied van presentatie?

Zo kwam ik op het idee om een Business Concept op te zetten. Ik vind

het belangrijk dat ondernemers uitstralen waar zij voor staan. Soms

zie je een profielfoto op LinkedIn die niet matcht met de functie die

een persoon heeft. Geef jezelf een krachtig uiterlijk, en dat hoeft echt

niet altijd met lipstick. Het gaat erom dat de huid weer fris en stralend

is en handen verzorgd zijn.” PUUR Huidinstituut werkt samen met

diverse fotografen, visagisten en stylisten en maakt het mogelijk om jou

persoonlijk, je collega’s, team of het bedrijf op zijn ‘mooist’ op de kaart

te zetten.

Business Support

“Een ontspannen team zorgt voor een productieve werksfeer. En met

medewerkers bedoel ik natuurlijk dames én heren. Want ook voor

mannen is het belangrijk een fris en energiek uiterlijk en gemanicuurde

nagels te hebben. Zo’n 20 procent van ons klantenbestand is man.”

Het Business Beauty Program biedt teambuilding in een unieke setting

en ontspannen sfeer. “Er zijn heel veel mogelijkheden”, legt Edith uit,

“denk aan een beauty dinner, make-up workshop, massages op locatie

of vergaderen met een massage in de pauze om weer creatief verder

te kunnen! We kunnen ook multi-disciplinaire sessies organiseren in

combinatie met mindfullness, personal branding en/of visagie.”

ME-time moment

“Manager, geef eens een ME-time moment cadeau in

plaats van een bloemetje”, lacht Edith, “het is echt

geen belediging om iemand een relaxmoment

te geven.” Esther Goos, eigenaresse van social

media bureau Scooperz is drukbezet. Eind

vorig jaar won zij de Aithra Award, een prijs

voor ondernemende vrouwen met visie,

ambitie en lef. PUUR Huidinstituut kon

haar verleiden voor een ME-time moment.

Fotografie: STIM Fotografie

42

BREDA

IN BUSINESS